JUST PLAY MY SONG AND I'LL GIVE IT ALL TO YOU






KAN. INTE . SLUTA.
JAG HAR FÖRBANNATS & FÖRTROLLATS AV LÅTEN
MINST 20 GÅNGER PER DAG, ANNARS DÖR JAG LITE INOMBORDS
ATT DROGA MUSIK, OCH DET VÄRSTA ÄR ATT JAG VET

FÖR VARJE TON

SÅ ÄR JAG MER FAST


MEN JAG VILL VARA FAST

 (FAST VID DIG)
RAGOO - KINGS OF LEON

(NÅN SOM KÄNNER IGEN SIG?)


Thoughts?
Postat av: Anonym

ALLTSÅ, INTROT!!! åh fy vad den låten är bra. ÅÅÅHHH jag känner igen

2010-02-23 @ 22:18:17
Postat av: Hanni

Sitter och kollar igenom bloggarna som kommenterat på min blogg och försöker svara på så många som möjligt =) Du säger att jag är inspirerande, vad är du då?! Jäääklar vilka härliga bilder du tar! Helt kär! Tack för att du läser min blogg söta du! Puss o kram Hanni



SPIT IT OUT
Namn:
Remember me?

Mail:

URL:

Kritik:

Trackback